FireAnt – iznenađujuće dobra nadogradnja za švicarski nožić

Pregledavajući Kickstarter naišli smo na vrlo interesantan proizvod.

Kickstarter je prepun zabavnih projekata, ali ovaj se istaknuo u gomili. Kategorija je oprema za kampiranje, dok je subjekt radnje američka firma Tortoise u vlasništvu simpatičnog bračnog para s lošim ukusom za videa (o promotivnom videu kasnije).

Proizvođači tvrde kako je vadičep na švicarcu njegov najmanje korišteni dio (osim ako niste svakodnevni strastveni kušač vinskih butelja). Kako vadičep ne bi bio najmanje korišteni dio nožića, oni su dizajnirali nadogradnju koja će postati nezamjenjiva kod svakog šatoraša (osim onih iz Savske) i survivalista.

FireAnt je alat za paljenje vatre dizajniran da bude integriran s vadičepom na vašem omiljenom džepnom nožiću. Izrađen je od iskrećeg čelika niske tvrdoće koji neće trošiti oruđe s kojim ćete ga koristiti, a dolazi i s antikorozivnom zaštitom koja mu uvelike produljuje trajanje. Svaki FireAnt dolazi s uvijenim Helix kresivom od ekstrudiranog pamuka, težine manje od 1 g, koji je dizajniran tako da savršeno pristaje u vadičep.

Kresivo je preliveno zaštitnim slojem koje ga čuva od elemenata i topline, a zbog posebnih aditiva koji su umiješani u pamuk je i vodootporno te ima nisku točku paljenja. Dodatna posebnost ovog mini-kresiva je ta što je preliveno zaštitnim slojem u nekoliko žarkih boja koje svijetle u mraku. Korisnost te domišljate karakteristike doći će do izražaja ako nožić bude izložen dnevnom svjetlu – u tom slučaju ćete ga lako pronaći ako vam padne u grmlje dok idete provjeriti okolinu šatora (obično s wc papirom u ruci).

Proizvođači tvrde da jedan Helix može gorjeti 2 minute većim plamenom i po minutu ako kresivo podijelite na više komada.

Projekt je na Kickstarteru završio uspješno skupivši basnoslovnih 117.693 američkih dolara te će sam proizvod biti dostupan od kolovoza ove godine. Prednarudžbu po cijeni od 174,00 kune za 6 komada možete napraviti ovdje.

Zašto nemaju ukusa u promotivnim videima, možete pogledati na linku niže. Očito da to za uspješnost Kickstarter kampanje nije od presudne važnosti.