[Ängelholm, Švedska, 31. siječnja 2022.]

Koenigsegg nastavlja svoj vlastiti razvoj tehnologije i predstavlja najnovija inovaciju tvrtke, električni motor Quark koji koristi novu ravnotežu okretnog momenta/snage između radijalnog (guste snage) i aksijalnog (okretnog momenta) toka nazvane Raxial Flux.

Ključni pokretač razvoja Quark E-motora bio je nastavak rekordne ostavštine tvrtke Koenigsegg Gemera; nudeći širem tržištu priliku za korištenje ultra-kompaktnog e-motora bogatog okretnim momentom za široke primjene, kao što su EV pogonski sklopovi, zrakoplovstvo, VTOL, marine i više.

Quark E-motor se okreće na magnetizam, materijale, hlađenja i sl. umjesto da slijedi normu, otuda zapravo i njegovo ime. Quark elementarna čestica jedina je čestica koja doživljava sve četiri temeljne sile (elektromagnetizam, gravitacija, jaka interakcija i slaba interakcija). S obzirom na to kako se također odnosi na misterij magnetizma, ime Quark se nametnulo za novi dizajn E-motora.

Predvodnik ovog razvoja je voditelj dizajna električnih motora Dragos-Mihai Postariu koji komentira: “Quark je dizajniran da pojača raspon malih brzina Gemere, gdje vam je potreban, za brutalno ubrzanje. ICE se tada fokusira na raspon velikih brzina. Ono što to znači u smislu performansi za Gemeru je veliki udar snage praćen kontinuiranim rekordnom brzinom do 400 km/h bez ikakvih gubitaka okretnog momenta ili snage.”

Izvor: news.cision.com

Foto: Official press